ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Ζάκυνθος: Έκκληση για άμεση βοήθεια σε 30χρονη

Η Ελένη Μανώλη πάσχει από σπάνια ασθένεια


Τον κοινωνικό, εθελοντικό και αλληλέγγυο χαρακτήρα της καλείται να δείξει για άλλη μια φορά η τοπική κοινωνία της Ζακύνθου για την 30χρονη Ελένη Μανώλη που χρειάζεται τη βοήθεια όλων καθώς πάσχει από την αρκετά σπάνια ασθένεια Νευρινωμάτωση (όγκοι πάνω στα νεύρα). 

 
Χρειάζεται άμεσα οικονομική στήριξη προκειμένου να μεταβεί στο Ανόβερο της Γερμανίας προκειμένου να αντιμετωπιστεί ιατρικά και υγιής να επιστρέψει στη Ζάκυνθο.

Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που οι πολίτες καλούνται να ανταποκριθούν στο κάλεσμα ενός νέου ανθρώπου που κάνει όνειρα και θέλει να ζήσει.

Όλα ξκίνησαν μέσα από την ανάρτηση που η ίδια έκανε στο Facebook, και αμέσως σήμανε συναγερμός καθόσον εκατοντάδες ήταν αυτοί που βρέθηκαν κοντά της στηρίζοντας τον αγώνα που κάνει.

Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό αφού τόσο στην περίπτωση της Ντένιας Παράσχη, όσο και σε εκείνη του Λεωνίδα Κουτσούκη η ανταπόκριση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Ετσι και τώρα αρκετοί είναι εκείνοι που ξεκίνησαν να καταθέτουν χρήματα.


Το μήνυμα στο Facebook


«Είμαι η Ελένη Μανώλη. Είμαι 30 χρονών. Έχω μια σπάνια ασθένεια που ονομάζεται Νευρινωμάτωση (όγκοι πάνω στα νεύρα). Ο ένας από αυτούς πιέζει μια από τις κεντρικές αρτηρίες και είναι επικίνδυνο χειρουργείο για την ζωή μου. Χρειάζομαι άμεσα την οικονομική στήριξη όλων σας για να μπορέσω να χειρουργηθώ στο Ανόβερο της Γερμανίας έτσι ώστε να μπορέσω να γυρίσω Υγιής κοντά στο 7 χρονο κοριτσάκι μου. Κάθε μικρή προσφορά και θετική σκέψη θα μου δώσει δύναμη στον αγώνα μου για ελπίδα και ζωή. Σας ευχαριστώ από καρδιάς».




ΕΘΝΙΚΉ ΤΡΆΠΕΖΑ ΕΛΛΆΔΟΣ
ΑΡΙΘΜΌ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 345/003757-52
IBAN: GR9601103450000034500375752
SWIFT: ETHNGRAA
ΔΙΚΑΙΟΎΧΟΣ: ΜΑΝΏΛΗ ΕΛΈΝΗ ΒΑΡΒΑΡΑ
EURO BANK
ΑΡΙΘΜΌ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026-0249-45-0102858724
IBAN: GR5802602490000450102858724
SWIFT: ERBKGRAA»


Imerazante

Δεν υπάρχουν σχόλια: