ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

Κυβερνητικό Καλειδοσκόπιο της 31/8/2017



Για τη στήριξη της Κοινωνικής Οικονομίας (από το σημείωμα του Μαξίμου για την επίσκεψη του Αλ. Τσίπρα στο Impact hub Athens)

- Με τον νόμο 4430/2016, διεύρυνε το πεδίο δραστηριοποίησης των ΚΑΛΟ. Δεν απευθύνονται, πλέον, μόνο στις ευάλωτες ομάδες, αλλά σε όλους τους πολίτες και σε όλες τις παραγωγικές δραστηριότητες.
Οι νέες επιχειρήσεις δεν δραστηριοποιούνται μόνο στους παραδοσιακούς κλάδους (πρόνοια, εστίαση) αλλά και σε σύγχρονους παραγωγικούς τομείς, όπως η πληροφορική, οι νέες τεχνολογίες, η παραγωγή και η μεταποίηση αγροτοδιατροφικών προϊόντων και αποτελεί πεδίο ευκαιρίας για πολλές καινοτόμες επιχειρήσεις.
- Ίδρυσε Ειδική Γραμματεία ΚΑΛΟ, χαρτογράφησε για πρώτη φορά το πεδίο της Κοινωνικής Οικονομίας και προσφέρει χρηματοδότηση, ασφαλιστικά και φορολογικά κίνητρα για την ίδρυση επιχειρήσεων ΚΑΛΟ.
- Τον Οκτώβριο του 2017, ενεργοποιείται το Ταμείο Κοινωνικής Οικονομίας, με αρχικό κεφάλαιο 25 εκ. Ευρώ. Με στόχο την υποστήριξη φορέων ΚΑΛΟ που αποκλείονται από το τραπεζικό δανεισμό με την παροχή μικροδανείων, εγγυήσεων μεγαλύτερων δανείων, εγγυητικές επιστολές, κ.λπ.
- Παράλληλα, την ίδια περίοδο, ενεργοποιείται δράση επιχορήγησης προϋπολογισμού 25 εκ. ευρώ αποκλειστικά για φορείς/επιχειρήσεις ΚΑΛΟ (μισθολογικό και μη μισθολογικό κόστος, λειτουργικά έξοδα, δαπάνες εξοπλισμού). Επιπλέον, οι επιχειρήσεις ΚΑΛΟ έχουν δυνατότητα ένταξης σε όλα τα προγράμματα ΕΣΠΑ και τα προγράμματα απασχόλησης του ΟΑΕΔ.
- Μέχρι το τέλος του έτους θα λειτουργούν περισσότερα από 100 Κέντρα Πληροφόρησης και Στήριξης των κοινωνικών συνεταιριστικών εγχειρημάτων σε ολόκληρη τη χώρα.

Για τη Δημόσια Διοίκηση (σημεία από την ομιλία του Αλ. Τσίπρα)

- Το δημόσιο, στα χρόνια της κρίσης, από το παιδί του συστήματος έγινε το αποπαίδι του. Πάνω στο οποίο προσπάθησαν να φορτώσουν ορισμένοι όλες τις αμαρτίες της χώρας. Κυρίως, όμως, τις δικές τους αμαρτίες. Τις αμαρτίες ενός δικομματικού συστήματος εναλλαγής στην εξουσία με έντονα τα χαρακτηριστικά της πελατειακής και ρουσφετολογικής νοοτροπίας.
 
Το αποκορύφωμα αυτής της νέας κοπής νεοφιλελεύθερου λαϊκισμού και της προσπάθειας για ενοχοποίηση συλλήβδην της δημόσιας διοίκησης, το είδαμε τα τελευταία χρόνια πριν από τις εκλογές του 2015. Όταν επί Υπουργίας του σημερινού αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μάθαμε ότι μεταρρύθμιση δεν σημαίνει αξιοκρατία, αλλά σημαίνει απολύσεις. Όταν επίσης μάθαμε ότι αναδιοργάνωση και κινητικότητα, σημαίνει κατάργηση ζωτικών υπηρεσιών και βίαιες μετακινήσεις. Και ότι αριστεία σημαίνει ανάθεση των θέσεων ευθύνης στους αρεστούς του Υπουργού. Και ότι, αντίθετα με κάθε επιστημονική άποψη, η αξιολόγηση δεν αποσκοπεί στη βελτίωση των δομών και του προσωπικού. Αλλά αποβλέπει στις απολύσεις και τον εκφοβισμό των δημοσίων λειτουργών.

Και έτσι, λοιπόν, έχουμε φτάσει σήμερα στο σημείο να είναι τέτοια η διαστρέβλωση των όρων, που όχι μόνο έχει αρνητικό πρόσημο στη συλλογική συνείδηση η λέξη δημόσιος υπάλληλος, αλλά δυστυχώς και η λέξη μεταρρύθμιση.

- Μέχρι το 2015, έχουν δαπανηθεί για τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών δισεκατομμύρια ευρώ, όχι εκατομμύρια. Δισεκατομμύρια ευρώ. Και παρ’ όλα αυτά, το ελληνικό κράτος παρέμεινε, δυστυχώς, ψηφιακά σχεδόν αναλφάβητο. Το ερώτημα είναι πού πήγαν αυτά τα χρήματα;

- Η δική μας στρατηγική, λοιπόν, ξεκινά , θα έλεγα, από την προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα στον πυρήνα του. Γι’ αυτό, κυρίαρχος άξονας της στρατηγικής μας αποτελεί η προσπάθεια αποκομματικοποίησης της δημόσιας διοίκησης. Όχι απολιτικοποίησης, είναι λάθος έκφραση. Αποκομματικοποίησης της δημόσιας διοίκησης.

- Σημείο πρώτο: Για πρώτη φορά υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αναδιοργάνωση διοικητικών δομών και ταυτόχρονα για τη βελτίωση, απλοποίηση και ψηφιοποίηση  των διαδικασιών. Σχέδιο που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία νέων σύγχρονων οργανισμών και φορέων του δημοσίου. Σχέδιο που περιλαμβάνει την απλοποίηση και ψηφιοποίηση βασικών διοικητικών διαδικασιών. Και  τη δημιουργία μητρώου διαδικασιών σε κάθε δημόσιο φορέα.
Ακόμα, το σχέδιο αυτό στοχεύει στην απλοποίηση των συναλλαγών του πολίτη με το δημόσιο. Με απώτερο στόχο: Το 2020 να οδηγηθούμε στο Ψηφιακό Δημόσιο.

- Σημείο δεύτερο: Το ολοκληρωμένο σχέδιο για την αξιολόγηση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. Ένα σχέδιο που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

Δράσεις διαρκούς επιμόρφωσης, με έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων.

Περιλαμβάνει, επίσης, την εφαρμογή του νέου συστήματος στοχοθεσίας και αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού.

Περιλαμβάνει όμως και τον μακροχρόνιο προγραμματισμό των προσλήψεων, στη βάση όχι των πολιτικών σκοπιμοτήτων της εκάστοτε κυβέρνησης και του εκάστοτε υπουργού, αλλά στη βάση των πραγματικών αναγκών της διοίκησης. Οι προσλήψεις πλέον δεν θα γίνονται αυθαίρετα και απρογραμμάτιστα. 

- Τρίτο Σημείο είναι η υλοποίηση του έργου «Εθνική Πύλη για την Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας».

- Θα ήθελα να κλείσω την περιγραφή μου στα ειδικότερα περιεχόμενα της εθνικής στρατηγικής, με μια αναφορά στις συντονισμένες δράσεις για την καταπολέμηση της διαφθοράς στο Δημόσιο. Ξεκινώ από το νέο θεσμικό πλαίσιο για τις δημόσιες συμβάσεις. Ήδη από τον Μάρτιο του 2015 διεκδικήσαμε από τα ευρωπαϊκά όργανα και πέτυχε τη θεσμοθέτηση ενός θεσμικού πλαισίου, ολοκληρωμένου και λειτουργικού, για τις δημόσιες συμβάσεις, με ενσωμάτωση όλων των ευρωπαϊκών κανόνων για όλα ανεξαιρέτως τα είδη των συμβάσεων (έργα, μελέτες, υπηρεσίες και προμήθειες).

Με αυτό τον τρόπο πετύχαμε την εγκαθίδρυση ανοικτών διαγωνιστικών διαδικασιών που ενισχύουν τη διαφάνεια και διασφαλίζουν την αποφυγή ανάπτυξης φαινομένων διαφθοράς και κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος.  Περαιτέρω, ενισχύεται η ανταγωνιστικότητα και βελτιώνεται η πρόσβαση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στους διαγωνισμούς.

Πέραν αυτού, με τη σύσταση της Γενικής Γραμματείας για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς και  την αναβάθμιση του ρόλου της Γενικής Επιθεωρήτριας Δημόσιας Διοίκησης, έχουμε εξασφαλίσει τον καλύτερο συντονισμό όλων των ελεγκτικών σωμάτων της διοίκησης και υλοποιούμε σειρά δράσεων στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς.  Δείτε στο συνημμένο ολόκληρη την ομιλία.


Για τις προτεραιότης της κυβέρνησης (σημεία από τη συνέντευξη του Δ. Τζανακόπουλου)

- Οι βασικές προτεραιότητες της κυβέρνησης είναι πρώτον, να συνεχίσει την προετοιμασία του εδάφους για την οριστική ανάκτηση της πρόσβασης στις αγορές τον Αύγουστο του 2018.

-  Το δεύτερο είναι να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις και πολιτικές υποστήριξης της ανάπτυξης, έτσι ώστε να αξιοποιηθεί το θετικό momentum, που έχει δημιουργηθεί από την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης.

- Ο τρίτος άξονας των προτεραιοτήτων μας αφορά την κοινωνική προστασία, η οποία επιμερίζεται σε δύο πυλώνες. Ο πρώτος αφορά την εργασιακή προστασία.

Και ο δεύτερος πυλώνας αυτής της τρίτης προτεραιότητας, αν θέλετε, αφορά την ανοικοδόμηση του κοινωνικού κράτους ή μάλλον την οικοδόμηση ενός νέου κοινωνικού κράτους. Ήδη, γίνονται πολλά στον τομέα της Υγείας, τα οποία ανακοινώνονται από το υπουργείο Υγείας. Όπως ξέρετε, η δική μας προτεραιότητα είναι να ανοίγουμε και όχι να κλείνουμε νοσοκομεία, όπως έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Να δημιουργούμε όρους καλύτερων υπηρεσιών περίθαλψης για τους πολίτες στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Ήδη, έχουμε νομοθετήσει την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, η οποία αποτελεί μια τομή στον τρόπο που οργανώνεται η περίθαλψη στη χώρα μας.

Για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας (σημεία από την ομιλία της Ε. Αχτσιόγλου στην Επιτροπή της Βουλής)

- Το Υπουργείο Εργασίας φέρνει ένα νομοσχέδιο που έχει θετικό πρόσημο για τους εργαζόμενους για την κοινωνική πλειοψηφία.
-Νομίζω πως είναι ένα αμιγώς προστατευτικό νομοσχέδιο. Ίσως το πρώτο αμιγώς προστατευτικό νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας από την έναρξη της κρίσης μέχρι σήμερα.
- Ξεκινήσαμε με την τροπολογία που κατέθεσε το ΚΚΕ και κάναμε αποδεκτή, που λέει ότι η μη καταβολή δεδουλευμένων συνιστά μονομερή βλαπτική μεταβολή, άρα ο εργαζόμενος  μπορεί να θεωρήσει ότι εδώ υπάρχει απόλυση και να διεκδικήσει την αποζημίωσή του άρα λύνουμε ένα κομμάτι βασικό για την ανασφάλεια δικαίου. Κάνουμε και άλλα δύο βήματα αυτή τη στιγμή και λέμε ότι από την αμέσως επόμενη μέρα θα μπορεί να παίρνει επίδομα ανεργίας, άρα βοηθάμε ουσιωδώς το ζήτημα του βιοπορισμού και ταυτόχρονα θεσπίζουμε και την πολύ γρήγορη εκδίκαση των διαφορών, ώστε πολύ γρήγορα ο εργαζόμενος να έχει στα χέρια του μια δικαστική απόφαση και να παίρνει την αποζημίωση του και αυτά που του οφείλονται.
- Τον Νοέμβριο του 2011 ο μέσος μισθός για μερική απασχόληση ήταν 600 ευρώ. Τον Νοέμβριο του 2014 ο μέσος μισθός για μερική απασχόλησης ήταν κοντά στα 400 ευρώ, μείωση 200 ευρώ. Επί ΣΥΡΙΖΑ ο μέσος μισθός για μερική απασχόληση μειώθηκε όντως κατά 11 ευρώ. Ποιος διέλυσε τους μισθούς; Τους μισθούς που εσείς καταγγέλλετε, και μακάρι να ήταν εδώ τα στελέχη της ΝΔ, εσείς τους δημιουργήσατε. Εμείς προσπαθούμε να βάλουμε ένα φρένο σε αυτή την υποβάθμιση.
- Στα νούμερα της ανεργίας, παραλάβαμε την ανεργία στο 25,8% τον Ιανουάριο του 2015 και φέτος τον Μάιο ήταν στο 21,7%.
- Για την πλήρη απασχόληση, από 61% τον Ιούλιο του 2013 σε 45% τον Δεκέμβριο του 2014. Ποιος απορρύθμισε, ποιος ελαστικοποίησε τις εργασιακές σχέσεις ; Τώρα είναι 50-50.
- Λειτουργεί ήδη στο ΣΕΠΕ από την 1η Ιανουαρίου 2017 το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ) που κάνει το Risk Analysis (Ανάλυση Κινδύνου). Ο κύριος Βρούτσης είπε ότι το Risk Analysis δεν έχει γίνει ακόμη, τον πληροφορώ ότι λειτουργεί από τον Ιανουάριο του 2017, τον πληροφορώ ότι ήδη ο ΕΦΚΑ, η Οικονομική  Αστυνομία και το ΣΔΟΕ έκαναν μικτούς ελέγχους εδώ και μήνες στη βάση των αποτελεσμάτων του Risk Analysis.


Για την τακτική της ΝΔ (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

- Όταν ο αντιπολιτευόμενος Τύπος ή η αξιωματική αντιπολίτευση βρίσκονται σε στρατηγικό αδιέξοδο είναι προφανές ότι θα προσπαθήσουν να ασκήσουν κριτική όχι με όρους ηπιότητας, ψυχραιμίας και εποικοδομητικούς. Αντιθέτως, θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν ψεύτικα νέα, θα προσπαθήσουν να οξύνουν τις αντιπαραθέσεις με διάφορες εξαλλοσύνες τις οποίες έχουμε δει το τελευταίο διάστημα ότι προωθούν είτε –ξαναλέω- μιλάμε για τον αντιπολιτευόμενο Τύπο είτε μιλάμε για την αξιωματική αντιπολίτευση.

-  Όσο παραμένει αντιπρόεδρος της Ν.Δ. ο γνωστός κύριος Γεωργιάδης, όσο η ηγεσία της Ν.Δ. αποτελείται στην πραγματικότητα από ένα συνταίριασμα ακραίων νεοφιλελεύθερων και ακροδεξιού πολιτικού προσωπικού δεν νομίζω ότι υπάρχουν οι αντικειμενικές δυνατότητες για μια τέτοια πολιτική στροφή εκ μέρους της Ν.Δ.. Ο κύριος Μητσοτάκης εκφράζει ακριβώς αυτό. Την εξαλλοσύνη μιας ακροδεξιάς ομάδας, η οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην ηγεσία της Ν.Δ. από τη μια μεριά και από την άλλη μεριά, τη σκληρή νεοφιλελεύθερη ατζέντα που έχει το άλλο –αν θέλετε- πρόσωπο της Ν.Δ.. Είναι η άλλη τάση στο εσωτερικό της ηγετικής ομάδας της Ν.Δ. Άρα, λοιπόν, δεν μπορεί η αξιωματική αντιπολίτευση παρά να παράγει έναν λόγο ο οποίος είναι ταυτόχρονα και νεοφιλελεύθερος, αλλά και ακροδεξιός, μισαλλόδοξος και διχαστικός.

Για τη ΔΗ.ΣΥ. (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Σε όλα τα μεγάλα ζητήματα, η Δημοκρατική Συμπαράταξη, έχει συστρατευθεί, έχει σχεδόν ταυτιστεί, με την αξιωματική αντιπολίτευση. Τούτο αποτελεί μια μετατόπιση η οποία ήταν εμφανής εδώ και πάρα πολύ καιρό, αρκετά χρόνια θα έλεγε κανείς, από τη στιγμή που το ΠΑΣΟΚ έχασε την πρωτοκαθεδρία του στο πολιτικό σκηνικό της χώρας. Επέλεξε ήδη από το 2012 να συστρατευθεί και να ταυτιστεί με τη Ν.Δ. και σε αυτή την πορεία, νομίζω ότι εξακολουθεί να βρίσκεται. Δείτε εδώ για περισσότερα.

Για τις επενδύσεις (σημεία από τη συνέντευξη του Γ. Σταθάκη)

- Η κυβέρνηση είναι σταθερά προσανατολισμένη στην ενίσχυση των επενδύσεων.
- Τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν τριπλασιασμό των ιδιωτικών επενδύσεων το 2017.
- Η έξοδος από την κρίση θα προέλθει πρωτίστως από τις ιδιωτικές επενδύσεις, οι οποίες δείχνουν και τον βαθμό εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία. Τα στοιχεία είναι η καλύτερη απάντηση σε αυτούς που θέλουν να κάνουν τα κόμματά τους γραφεία προώθησης επενδύσεων, όπως ο κ. Μητσοτάκης.
-Υπάρχει ανάκαμψη των τουριστικών επενδύσεων στην Αθήνα, καθώς χτίζονται 12 νέα ξενοδοχεία και ανακαινίζονται παλαιά μεσαίου μεγέθους.
Για τα τιμολόγια της ΔΕΗ (από τον Γ. Σταθάκη)
- ο Κοινωνικό Τιμολόγιο, με τις νέες κλίμακες που καθιερώνει, θα γίνει πιο κοινωνικό, θα διασφαλίζει, δηλαδή, περισσότερα οφέλη σε αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη. Οι πολύ φτωχοί θα έχουν φθηνό ρεύμα, σχεδόν δωρεάν. Εισάγονται, επίσης, εισοδηματικά κριτήρια ένταξης στο ΚΟΤ, που είναι πιο αντικειμενικά. Για την περίπτωση απένταξης από το ΚΟΤ λόγω αυξημένης κατανάλωσης, προβλέπεται ένα ποσοστό ασφαλείας κατανάλωσης, ώστε να αποτρέπεται κάτι τέτοιο. Για τις ΥΚΩ, το προηγούμενο σύστημα υπολογισμού ήταν ανορθολογικό και άδικο. Η ΡΑΕ προτείνει ένα τρόπο τιμολόγησης πολύ πιο ομαλό. Και για τα δύο αυτά ζητήματα, ΚΟΤ και ΥΚΩ, θα ληφθούν άμεσα οι αποφάσεις.
- Δεν θα γίνουν αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ. Οι χρεώσεις για ΥΚΩ παλαιότερων ετών θα ανακτηθούν σε βάθος πενταετίας, μέχρι το 2022. Πρόθεση μας είναι να αποπληρωθεί το χρέος των ΥΚΩ προς τη ΔΕΗ, αλλά με τρόπο που δεν θα οδηγήσει στην αύξηση των τιμολογίων της ΔΕΗ.
Δείτε εδώ για περισσότερα.
Για την ενίσχυση της απασχόλησης (ανακοίνωση της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ)

Την ευρεία υποστήριξη της Επιτροπής Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου εξασφαλίζει η ελληνική πρόταση για τη θεσμοθέτηση σε ευρωπαϊκό επίπεδο πρόσθετων μέσων και εναλλακτικών τρόπων  για την αύξηση της απασχόλησης σε κράτη- μέλη  της Ε.Ε  που είτε αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα με τη μακροχρόνια ανεργία και την ανεργία των νέων , είτε δοκιμάζονται από ποσοστά ανεργίας υψηλότερα του ευρωπαϊκού μέσου ποσοστού (9,5% - 10%). Την πρότασή της,  στην οποία έχει ήδη επιτευχθεί μια πρώτη συμφωνία με τους υπουργούς Εργασίας του Λουξεμβούργου, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, της Ιταλίας και τον υφυπουργό της Σλοβενίας, παρουσίασε χθες η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας Ράνια Αντωνοπούλου στην Επιτροπή Απασχόλησης του Ε.Κ., στις Βρυξέλλες. Δείτε εδώ για περισσότερα.

Για τις αναδασώσεις (σημεία από τη συνέντευξη του Σ. Φάμελλου)

- Δεν τροποποιείται η δασική χρήση και οι δασικοί χάρτες από την πυρκαγιά, αντίθετα αυστηροποιείται το πλαίσιο προστασίας.

- Έχει ήδη αποτυπωθεί η καμένη έκταση στη Ζάκυνθο, με βάση τα δορυφορικά δεδομένα και δόθηκε η εντολή για την άμεση κήρυξη της περιοχής ως αναδασωτέας και αυτό γίνεται ανεξάρτητα του αν οι περιοχές οι οποίες κάηκαν, είναι ιδιωτικές ή δημόσιες. Ξεκαθαρίζω ότι οι δασικές εκτάσεις και τα δάση της χώρας, ανεξαρτήτως της δημόσιας ή ιδιωτικής μορφής τους, κηρύσσονται υποχρεωτικά αναδασωτέα και δεν επιτρέπεται με κανέναν τρόπο η τροποποίηση της χρήσης τους. Δείτε εδώ για περισσότερα.  

Για το στρατόπεδο “Παύλος Μελάς (σχόλιο του Υπουργείου Εσωτερικών για το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας “Μακεδονία”)

Με αφορμή πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το οποίο ακυρώνεται, με απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, η παραχώρηση του πρώην στρατοπέδου «Παύλος Μελάς» στον ομώνυμο Δήμο, το Υπουργείο Εσωτερικών επισημαίνει τα εξής: Το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας είναι απολύτως ανακριβές. Δεν ακυρώνεται καμία παραχώρηση σε ότι αφορά το πρώην στρατόπεδο «Παύλος Μελάς» στη Θεσσαλονίκη.
- Όσο και αν κάποιοι - ίσως και ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης- επιθυμούν είτε τη σύγχυση της κοινής γνώμης είτε ακόμη και την ακύρωση της παραχώρησης του «Παύλου Μελά» στην τοπική κοινωνία, τους διαβεβαιώνουμε ότι εθελοτυφλούν. Η παραχώρηση είναι ήδη γεγονός. Αποτελεί κατάκτηση του λαού της Θεσσαλονίκης που κανένα γραφειοκρατικό εμπόδιο δε πρόκειται να αποτρέψει. Δείτε εδώ για περισσότερα.

Σχετικά με την απόφαση των τοπικών αρχών της Χειμάρρας ως προς το σχέδιο οικιστικής ανάπλασης (δήλωση του εκπροσώπου του ΥΠΕΞ)

Οι αλβανικές αρχές φαίνεται ότι θεωρούν την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων της ελληνικής μειονότητας ως σημαντικότερη από την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας.

Για την αποκατάσταση των ζημιών από τον σεισμό της Λέσβου (αίτημα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης στο Ταμείο Αλληλεγγύης της ΕΕ)

Κατατέθηκε από το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, το αίτημα ενεργοποίησης του Ταμείου Αλληλεγγύης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την χρηματοδότηση της αποκατάστασης των ζημιών από τον σεισμό των 6,3 R που έπληξε τη Λέσβο στις 12 Ιουνίου 2017.

Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομίας κινητοποιήθηκαν αμέσως μετά το σεισμό δίνοντας σαφείς κατευθύνσεις προς όλους τους αρμόδιους φορείς για την επίσπευση της καταγραφής των ζημιών και την τεκμηρίωση του κόστους τους, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, ώστε να υποβληθεί έγκαιρα και εμπρόθεσμα το αίτημα ενεργοποίησης του Ταμείου. Το Ταμείο Αλληλεγγύης θα χρηματοδοτήσει την αποκατάσταση των ζημιών στις δημόσιες υποδομές, όπως οδικά δίκτυα, σχολεία και δημοτικά κτίρια αλλά και στα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς. Δείτε εδώ για περισσότερα.

Για το νοσοκομείο Ευαγγελισμός (απάντηση της Διοίκησης του νοσοκομείου σε δημοσίευμα της εφημερίδας “Τα Νέα”)

- Προς αποκατάσταση της πραγματικής εικόνας στο « Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών» στις Γενικές Εφημερίες, ο αριθμός προσερχόμενων ασθενών δεν είναι ο αναφερόμενος (1000-1300), αλλά πολλές φορές ξεπερνούν ακόμα και τα 1500 άτομα.
- Η κατηγορία ότι υπάρχει «Δέκα ώρες αναμονή στα Επείγοντα», βεβαίως δεν ευσταθεί.
- Ο απαρχαιωμένος ή ελλιπής εξοπλισμός για τον οποίον μας κατηγορείτε, μακράν απέχει της πραγματικότητας!
- Αναφέρεται το άρθρο σε « αποδεκατισμένες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας». Πότε έγινε αυτό; Για ψάξτε καλύτερα το έτος 2013!!!
- Διαβάζω ότι «στις μαύρες σελίδες του Ευαγγελισμού συμπεριλαμβάνονται οι τέσσερις κλειστές κλίνες ΜΕΘ και οι οκτώ κλειστές κλίνες στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας». Υποθέτω - επειδή δεν γνωρίζουν- ότι εννοούν την θερινή περίοδο, που ετησίως γίνονται προγραμματισμένα και εγκεκριμένα από το ΕΚΕΠΥ εργασίες συντήρησης. Δείτε εδώ για περισσότερα.

Για το Κέντρο Υγείας Παξών (απάντηση της Διοίκησης του κέντρου σε δημοσιεύματα)
Ο τραυματίας μεταφέρθηκε άμεσα με το ασθενοφόρο στο πλοίο για την Ηγουμενίτσα, όπου τον παρέλαβε ασθενοφόρο και τον μετέφερε στο εφημερεύον  Παν/κό  Νοσοκ. Ιωαννίνων. Στο ΠΝ Ιωαννίνων ο ασθενής  αντιμετωπίστηκε επιτυχώς στην Ορθοπεδική κλινική. Όσον αφορά τις συνθήκες μεταφοράς   με το  φερρυμπότ της γραμμής, το πρόβλημα του ασθενούς σε συνδυασμό με την γενική του κατάσταση δεν απαιτούσε συνοδεία ιατρού, κατά την εκτίμηση του θεράποντος ιατρού του ΚΥ. Γι’ αυτό το λόγο και προκειμένου να αποφευχθεί  η  πολύωρη  απουσία του ασθενοφόρου από το νησί,  ο ασθενής παρέμεινε σε φορείο κατά τη μεταφορά του με το πλοίο. Δείτε εδώ για περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: