ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

«Στα χρόνια του στίβου» από τον σεμνό λάτρη του

Σεμνός όπως πάντα και αναλλοίωτος ως χαρακτήρας, ο παλιός συνάδελφός μου, από τα χρόνια της εφημερίδας ΗΜΕΡΑ των Πατρών, Τάσσος Σταθόπουλος με τον οποίο είχα την τιμή να συνεργαστώ, δεν παρέλειψε να αποδώσει τα του Καίσαρος, αμέσως μετά την παραλαβή του επαίνου για το  βιβλίο του, υπό τον τίτλο «Στα χρόνια του στίβου». Βράβευση που άξιζε καθώς μέσα από τις σελίδες του πονήματός του καταγράφεται μία ολόκληρη ιστορία του χώρου.

ΔΕΙΤΕ τι έγραψε στην προσωπικήν του σελίδα στο fb:



Νωρίς το μεσημέρι σήμερα, στο -από κάθε άποψη- καταπληκτικό Μουσείο της Ακρόπολης, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου, μου έκανε την τιμή να μου απονείμει για μια ακόμα χρονιά έπαινο για το πέμπτο μου βιβλίο Στα χρόνια του στίβου που κυκλοφόρησε πέρυσι από τον εκδοτικό οίκο του ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ. Παρέστην, πήρα τον έπαινο και χειροκροτήθηκα. Ομως αυτό είναι άδικο. Οφείλω λοιπόν, για να αποδώσω τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, να δημοσιοποιήσω εδώ τα όσα είπα κατά την απονομή: «Κύριε πρόεδρε του ΠΣΑΤ, σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε. Οφείλω να σας ευχαριστήσω, όπως και τον εκδότη μου ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ, αλλά πριν και πάνω από όλα, τους αθλητές στίβου της Αχαΐας από το 1891 έως σήμερα, γιατί χάρη στον δικό τους αγώνα, είμαι εγώ εδώ σήμερα για να παίρνω βραβεία και να με χειροκροτάτε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: